UZYSKAJ TRWAŁY EFEKT PIĘKNA

FIZJOTERAPIA PO PLASTYCE BRZUCHA

Strona główna » Fizjoterapia w chirurgii plastycznej » Fizjoterapia po plastyce brzucha

Rehabilitacja po plastyce brzucha

Rehabilitacja po plastyce brzucha usprawnia codzienność pacjentów po operacji. Kluczowe jest rozpoczęcie fizjoterapii już w pierwszym tygodniu po zabiegu, aby zapobiec powikłaniom oraz uzyskać trwałe efekty w przyszłości.

Oferta fizjoterapii po plastyce brzucha

Abdominoplastyka (plastyka brzucha) to rozległa i wymagająca operacja. W pierwszych 3 dniach po zabiegu gromadzą się największe obrzęki oraz pojawia się ból, wtedy niezbędne jest stosowanie się do wszystkich zaleceń chirurga plastycznego.

Pacjenci Fizjomate po plastyce brzucha widzą się z fizjoterapeutą już w następnym dniu po zabiegu. W praktyce dowiadują się, jak bezpiecznie poruszać się po operacji oraz czego nie wolno robić w pierwszych tygodniach po niej. Sposoby poruszania się, a także porady mają zabezpieczyć przed bólem spowodowanym zmniejszoną aktywnością fizyczną oraz zalecaną pozycją chodzenia czy spania. Już w pierwszej dobie po zabiegu pacjentki wiedzą, w jaki sposób ćwiczyć oraz pokonywać codzienne ograniczenia. Daje to poczucie komfortu, a także zwiększa bezpieczeństwo tkanek – wsparcie procesu gojenia to niezbędny element dla uniknięcia powikłań i uzyskania trwałych efektów po zabiegu.

Techniki wykorzystywane podczas fizjoterapii po plastyce brzucha pozwalają na:

• pozbycie się obrzęku po operacji,

• zmniejszenie dolegliwości bólowych,

• stymulowanie układu krwionośnego i nerwowego dla wsparcia procesu gojenia tkanek,

• zadbanie o elastyczność tkanek po operacji, zmniejszając tym samym ryzyko powikłań po zabiegu,

• sprawne gojenie się blizny po operacji, nie doprowadzając do jej przerostu.

Fizjoterapia po plastyce brzucha we Wrocławiu to powrót do Twojej codzienności bez bólu. Zgięta pozycja i garbienie się wywołane ciągnięciem tkanek to pierwsze problemy po operacji plastyki brzucha. Ćwiczenia oraz zalecenia przedstawione na wizycie pozwolą na sprawny i bezpieczny powrót do normalnego chodzenia. Wyprostowana postawa to coś, co chcemy uzyskać w pierwszym tygodniu po operacji, jednak bez dyskomfortu i bólu. Dlatego właśnie będzie potrzebna specjalistyczna wiedza, aby uniknąć powikłań w przyszłości.

Ile kosztuje fizjoterapia po plastyce brzucha?

Pojedyncza wizyta u fizjoterapeuty chirurgii plastycznej kosztuje 250 zł. Specjalnie dla naszych pacjentów przygotowaliśmy pakiet, dzięki któremu nie przepłacisz. Pacjentki zwykle decydują się na zakup pakietu 3 wizyt za 700 zł. Zaplanowanie ich z wyprzedzeniem gwarantuje regularność spotkań ustalonych wg zaleceń na pierwszej wizycie. Dzięki temu proces rehabilitacji przebiega sprawnie i pod pełną kontrolą fizjoterapeuty.

Fizjoterapia w cenie operacji plastycznej to coś, co wyróżnia Fizjomate we Wrocławiu. Zadzwoń i zapytaj o szczegóły oferty!

Ile trwa fizjoterapia po plastyce brzucha?

Fizjoterapia po plastyce brzucha trwa około 3 miesięcy. Jeśli proces gojenia przebiega bez żadnych powikłań oraz komplikacji, to po 12 tygodniach pacjent, który stosuje się do zaleceń fizjoterapeuty, może kontynuować pracę z brzuchem i blizną w warunkach domowych. Końcowy etap rehabilitacji pozwala na wdrożenie dodatkowych elementów pracy z tkanką. Wszystko to sprawia, że pacjenci kończący rehabilitację po plastyce brzucha we Wrocławiu w Fizjomate mają nagrane indywidualnie dobrane techniki do pracy w domu z użyciem niezbędnych narzędzi do terapii.

Rehabilitacja po plastyce brzucha we Wrocławiu – poznaj naszą ofertę

Rehabilitacja po abdominoplastyce we Wrocławiu to nie tylko sama terapia. Już od pierwszej wizyty w trakcie ustandaryzowanego wywiadu jesteśmy w stanie pomóc Ci na wielu płaszczyznach Twojej codzienności, abyś mógł powrócić sprawnie do ulubionych aktywności bez bólu. Nasza oferta jest skoncentrowana na dostarczeniu Ci najlepszej możliwej opieki i wsparcia na każdym etapie rekonwalescencji. Łatwy kontakt z fizjoterapeutą podczas współpracy zapewnia bezpieczeństwo na Twojej drodze do piękna.

Fizjoterapia w chirurgii plastycznej we Wrocławiu to Twój powrót do pełnej formy i poczucia pewności siebie. Wykorzystujemy różne metody terapii, takie jak:

• drenaż limfatyczny,

• masaż tkanek głębokich,

• terapia manualna,

• mobilizacje tkanek i stawów,

• pinoterapia,

• masaż bańką chińską.

Autorskie metody rehabilitacji u pacjentek po operacjach plastycznych pozwalają na uzyskanie jak najlepszych efektów operacji i bezpieczny powrót do codzienności.

Blizny po plastyce brzucha zwykle są rozległe – lepiej zawczasu o nie zadbać. Praca z blizną po operacji brzucha nie skupia się tylko na wyglądzie samej blizny, ale wspiera także proces gojenia się tkanek po operacji. W rezultacie blizna nie ciągnie, nie ogranicza ruchu i nie opóźnia odprowadzania obrzęku. Pacjentki trafiające do Fizjomate z powikłaniami po zabiegu plastycznym mogą liczyć na naszą pomoc. Dowiedzą się one, jak wpłynąć na swoje ciało, aby polepszyć sytuacje i zapobiegać dalszym problemom.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty – skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację. Z przyjemnością pomożemy Ci na drodze do pełnej sprawności po operacji plastycznej.

Nasi fizjoterapeuci.

Pomogą Ci w powrocie do zdrowia.

Fizjoterapia po plastyce brzucha – FAQ