WRÓC DO

TRENING MEDYCZNY
Strona główna » Trening medyczny

Trening medyczny

Trening medyczny ma na celu bezpieczny i komfortowy powrót do aktywności, wprowadzenie ruchu w pierwszych fazach rehabilitacji oraz może być dobrym wyborem, kiedy towarzyszą Ci dolegliwości bólowe. Wiedza medyczna naszych fizjoterapeutów połączona z ruchem pozwoli wzmocnić Twoje ciało i dopasować ćwiczenia do Twoich możliwości.

Oferta treningu medycznego z fizjoterapeutą

Trening medyczny, czyli trening pod nadzorem fizjoterapeuty, to bardzo ważne ogniwo w fizjoterapii i rehabilitacji. Same zabiegi na leżance mogą okazać się niewystarczające, jeśli chcesz wrócić w 100% do aktywnego i bezbólowego życia. Wykorzystanie ruchu w procesie powrotu do zdrowia przyśpiesza gojenie tkanek i buduje ich wytrzymałość, polepsza funkcjonowanie stawów, zwiększa siłę mięśni oraz zmniejsza ryzyko ponownego urazu. Wiedza medyczna fizjoterapeuty pozwala dopasować trening pod Twoje zdrowotne potrzeby i możliwości, dlatego wiek oraz staż nie ma znaczenia.

Trening medyczny będzie idealnym wyborem, kiedy chcesz:

- pozbyć się przewlekłego bólu,

- wrócić do sprawności po operacjach i urazach,

- rozpocząć bezpiecznie aktywność po latach bezruchu,

- wzmocnić słabsze ogniwa Twojego ciała,

- po prostu zadbać o swoje zdrowie.

Ile kosztuje trening medyczny z fizjoterapeutą?

Koszt pojedynczego treningu wynosi od 150 zł. Zdajemy sobie sprawę, że każdy powrót do zdrowia jest inny i może wymagać od 1 aż do 3 spotkań w ciągu tygodnia, dlatego w naszym sklepie, znajdziesz pakiety treningów, które pozwolą Ci, ćwiczyć więcej za mniej. Jeśli masz wątpliwości związane z ilością potrzebnych treningów skontaktuj się z nami. Również na pierwszej wizycie określimy prawdopodobną liczbę potrzebnych spotkań do osiągnięcia Twoich celów.

Ile trwa trening medyczny z fizjoterapeutą?

Czas powrotu do zdrowia to bardzo indywidualna kwestia. W zależności od schorzenia, urazu czy wykonywanej operacji, ale i wielu innych czynników, np. współistniejących chorób, może on ulegać zmianom. Fizjoterapeuci Fizjomate na pierwszej wizycie, po dokładnym wywiadzie i diagnostyce, określą prawdopodobne ramy czasowe i ilość potrzebnych treningów do osiągnięcia Twoich celów. Czas pojedynczego treningu medycznego wynosi do 60 minut.

Poznaj naszą ofertę.

Trening medyczny z fizjoterapeutą.

Ból ogranicza Twoją codzienną aktywność? A może szukasz fizjoterapeuty, który pokaże Ci jak bezpiecznie zacząć się ruszać? Napisz lub zadzwoń do nas, a wspólnie zaplanujemy Twoją ścieżkę powrotu do zdrowia.

Treningi medyczne Fizjomate wykorzystują szeroką gamę ćwiczeń, które realnie przełożą się na wymagania Twojego życia codziennego i sportowego. Już  na pierwszej wizycie wykonujemy szereg testów, które wskażą elementy, na których powinniśmy się najbardziej skupić. Jeśli cierpisz na dolegliwości bólowe - może być to poprawa mobilności i siły lub jeśli jesteś po operacji – treningi mogą polegać na przywróceniu ruchomości oraz stopniowym wdrażaniu ruchu. Nie martw się, wszystkie ćwiczenia są dobierane indywidualnie w zależności od problemu i Twoich możliwości. Jesteśmy po to, abyś bezpiecznie wrócił do aktywności. Zmaksymalizuj swój powrót do zdrowia. Umów się na wizytę.

Nasi trenerzy.

Pokierują Cię w rozwoju fizycznym.

FAQ.

Trening medyczny.